mandag den 7. oktober 2013

Vangedes første café


Det er da et smukt bord!

Lokalerne lige ved Vangede bibliotek har været under ombygning længe. Nu er arbejdet slut og resultatet står klar, det er Vangedes første rigtige café. Den er kønt indretning, det er en blanding mellem en pariske café stole og bløde sofaer, blomster og levede lys. Det bedste ved indretningen er dog tapetet, som ligner boghylder. Det skaber absolut stemning.
Udvalget er som ved de fleste caféer, kaffer, te, Søborggaard saft, kakao, kager og sandwich. Det er simpelt, men godt og med særdeles gode priser. Jeg fik mig en sandwich og en cafe latte, det kostede mig 60
Det er da et fedt tapet...
kroner. Der var endda wifi og strøm til min computer. Dog var de søde frivillige ved disken lidt i tvivl om der overhovedet var wifi. Det hedder van bib, hvis man skulle komme forbi.
Servicen der er utrolig venlig og personlig. Kvinderne ved disken er stadig i gang med idéudviklingen til menuen, så har man foreslag til forbedringer, skal man sige til, fortalte de mig.
Kaffen er dog der og sandwichen ligeledes, men regn ikke med det vildeste madcirkus, det er enkelt og lige til her. Tag forbi og nyd den gode stemning, det er lige ved Dan Turèll plads.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar