mandag den 9. juni 2014

Besøg i Solsidens nyttehaver

-nye spændende haver

Et af de få fotos, som jeg fik taget af Solsidens nyttehaver.
I øjeblikket vælter alt op af jorden, der er meget at høste, gøre og at nyde i haven. Det er det perfekte tidspunkt, at være i haven på og besøge andre haver. I går blev jeg inviteret til at besøge en nyttehave, som jeg aldrig har været i før. Det var Solsidens nyttehaver. Solsidens nyttehaver er nogle meget smuk nyttehaver, som ligger midt mellem villahaver i Gentofte. Der er lidt over 100 haver og haverne er meget forskellige. Når man går ind af lågen hos dem, er det som at gå ind i en spændende, eventyrlig haveverden. Jeg fik en rundtur af en haveven, Pernille, som har haver derude.
Vi fik os en lang snak om havelivet, frø, roser, stauder, honningurt, gulerødder og meget mere.
Jeg fik taget alt for få fotos af de smukke haver, for vi snakkede og snakkede.
Det er altid dødspændende, at se hvordan andres haver ser ud. Jeg håber, at jeg får mulighed for, at se flere haver i år.

God fornøjelse med nyttehaverne, rosenhaverne, køkkenhaverne, prydhaverne, skærehaverne og alle de andre haver derude.


Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar