fredag den 3. august 2012

Jordbærbod ved torvehallerne



-Fedt koncept

Jeg var i torvehallerne tidligere på ugen. Der var en hel del mennesker og masser af friske grønsager og frugter. Lige nu er der allerflest grøntboder. Der er sågar en jordbærbod. De sælger kun jordbær. Det er en lille træbod med jordbær tegninger uden på. Jeg har tidligere kun set sådanne boder i Tyskland, hvor de enten sælger jordbær eller asparges.

Det var en meget venlig betjening og fyren som stod i boden, forklarede hurtigt, at de havde to forskellige sorter, hvor efter han uddybede, hvordan de to sorter var forskellige. Jeg kunne enormt godt lide, at de havde et skilt hvor der stod, at jordbærrene var plukket samme dag, som de solgtes. Det er noget, jeg kan forstår. Det er bare bedst at spise helt nye grønsager, frugt og bær. Sådanne skilte måtte der gerne være flere af i torvehallerne.  

Derudover kommer bærrene direkte fra en gård i Værløse. Det faktum, at man får at vide, hvor bærrene kommer fra, er ret fedt. Det gør, at jeg stoler mere på produktet. For hvis man vil reklamere med, hvor produktet kommer fra, må man jo være stolt af sit produkt. Det får mig bare til at overveje, hvorfor der ikke er mere af det i torvehallerne..

Så tag derind med lyst til jordbær og gå hen til træboden.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar