tirsdag den 28. august 2012

Kængurubøf med tomatsuppe og boller



Jeg fik anbefalet kængurukød sidste efterår af en Australien. I dag så jeg det på tilbud i remas køledisk og slog til med det samme. De blev stegt med salt omkring tre-fire minutter på hver side.

Det var faktisk en rigtig god oplevelse med de kængurubøffer. Det smager egentlig meget, som oksekød men har en blødere konsistens.

Min kæreste og jeg spiste tomatsuppe til og en god ølandshvedebolle. Et måltid som absolut var helt i orden. Jeg bagte ølandshvedeboller i går, af mel jeg havde købt i en skøn bod kun med økologiske produkter i torvehallerne. De har noget af det bedste mel.

Til alt dette fik jeg et lille glas rødvin. Cinco hed den og den er virkelig god til tomatsuppe, men jeg tænker, at den ville passe perfekt til en hjemmelavet pizza med sprød kant. Den fås på tilbud i rema i denne uge.

God fornøjelse med kængurubøfferne og ølandshveden.
Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar