onsdag den 30. april 2014

Blogger og nu haveskribent

-To artikler i "Huskhaven"

Tidligere på foråret blev jeg spurgt, om jeg havde lyst til at skrive om mad og have i det online gratis havemagasin "Huskhaven". Det er et magasin som kom til verden sidste år og som handler om haven og dens fortræffelig heder. Vi er bl.a. et par bloggere, som skriver fast i magasinet.
Jeg har i denne måned skrevet om, hvordan jeg kom til at holde af skvalderkål og ramsløg og hvordan disse to urter anvendes bedst i haven. Derudover anbefaler jeg et forårsfestmåltid, som fejre alle de kønne urter der vrimler op af jorden netop nu.
I dette nummer er der også tips til bekæmpelse af ukrudt, bihold og hønsehold. Her er et link til magasinet: http://huskhaven.dk/havemagasinet/

God fornøjelse med "Huskhaven".

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar