torsdag den 15. januar 2015

Projekt altan på 0-budget

Forhåbentlig kan jeg høste noget lignede på altanen
-Skab haveglæde uden en krone

I år har jeg besluttet, at dyrke min altan med spiselige planter og blomster. Det skal lykkes for max 100 kroner. De penge skal helst gå til porto, til de søde og hjælpsomme havemennesker, som skulle have lyst til at sende mig frø, som kan give et frodigt planteliv og haveglæde på altanen.

"Projekt altan på 0-budget" skaber jeg af to grunde:
  1. For dyre frø! Jeg synes at der er gået inflation i frøpriserne, frø er blevet ret dyre. Jeg mener, det er jo bare frø. Det er ikke guldklumper.
  2. Skab gratis haveglæde! Jeg vil bevise, at man kan skabe en køn lille altanhave, som skaber stor haveglæde, ved at bytte og spørge sig frem. Der er en masse frø derude, som lever livet i jeres skuffer. Frøene skal jorden og skabe skønne planter, som man kan glæde sig over.
Derfor er det mit håb, at du derude som vil kigge i deres skuffer og gemmer. Hvis der skulle være nogle frø, som du ikke skal bruge i år, så vil jeg være en glad modtager. Jeg betaler selvfølgelig gerne porto og jeg poster indlæg løbende om frø og planters udvikling.

Foreløbigt er der flere frø på vej fra min haveveninder Stella, hun er også haveblogger og ejer af bloggen http://begynderhaven.blogspot.dk/Projekt altan på 0-budget”.
. Det er startskuddet til mit ”

God fornøjelse med årets haveprojekter


Eva-Andrea, haveglad  

2 kommentarer:

  1. kender du frøsamlerne http://www.froesamlerne.dk/

    SvarSlet
  2. Tak for linket, jeg kender dem godt. Det er en fantastisk forening.

    Eva-Andrea

    SvarSlet