fredag den 28. oktober 2011

Byens bedste sandwich?


-Har Politiken ret?

Jeg læste Politiken sidste weekend og så, at de anmeldte byens bedste gourmet sandwich. Vinderen var en sandwich fra en butik ved navn Nice i torvehallerne. Det er en sandwich, som består af stegt and, rucula, sød sennep og baguette.

Jeg synes, sandwichen så utrolig lækker ud og blev nysgerrig på, hvordan den smagte. Derfor tog jeg ind til torvehallerne med min kæreste søndag. Vi købte en sandwich hver og det var en meget skøn sandwich. Den var enkel, velduftende og absolut velsmagende.

Sandwichen var ret stor, så hvis man ikke har den helt store appetit, kan man godt dele sandwichen to personer. Man kan spørge butikken, om de ikke vil skære sandwichen over for en. Sandwichen koster hele 55 kroner, så hvis man deler den, er det en helt okay pris.

Der var ret meget kød i sandwichen, hvilket jeg synes, var ret dejligt. Men der var også andeskind i. Jeg hader skind fra ænder og andre fugle, så det kunne jeg godt have undværet. Men omkring alle andre omkring mig, så ud til at nyde både kød og skind. Der var i hvert fald ikke andre, som sad og pillede skinnet fra.

Men alt i alt blev mig og min kæreste enige om, at dette her var en skøn sandwich, som vi skulle smage igen.

Så tag ind i weekenden og nyd en af de dejlige andesandwich, bare husk at de taler ikke rigtig dansk i den lille franske butik, så find de franske gloser frem..eller engelsk.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar