søndag den 1. september 2013

Emaljegryder længe leve!


-jeg har fået en ny gryde

Gryden er fin himmelblå uden på og hvid inden i.
Normalt skriver jeg ikke indlæg om køkkengrej, men dette er en undtagelse, for jeg er simpelthen blevet så glad for min nye gryde. Det er min første emaljegryde. Jeg har længe gået og luret på emaljegryder, men ofte er de ret dyre. Denne her er til at overskue prismæssigt 269 kroner i Rema. Gryden er bare så pæn, at det bliver en luksus, at skulle tilberede mad i. Jeg er blevet helt lun på den og når taske-udgaven kommer skal jeg også have den.

Gryden kan også gå i ovnen, dog kan låget kun klare 120 grader. Det er da smart, at have en gryde, som også kan bruges til ovnfastfad. Når man har et så lille køkken som jeg, så skal køkkengrejet helst have en dobbelt funktion.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar