søndag den 8. september 2013

Brombærlikør-video


    -nu med intrukstrutionsvideo
    En af de mest populære indlæg her på bloggen i øjeblikket er opskriften på brombærlikør. Derfor er denne opskrift blevet til en lille instruktionsvideo, hvor jeg blander en brombærlikør og anvender den i en velkomst-/ eftermaden-drink.
    Det er min første video her på bloggen, så I derude må gerne sige, hvad I synes. Det vil jeg være taknemmelig for. Videoen er optaget i min veninde Tines køkken, for det var hendes idé, at der skal være små videoer på bloggen. Det er ligeledes Tine der optager, hun er ikke udannet kameramand, men jeg synes nu, at det går ret godt. Det er ligeledes hende forklæde, jeg har fået lov at låne i videoen. Der er en enkel talefejl fra min side, jeg står med en brut vin og brut betyder selvfølgelig tør og ikke sød og det betyder på vinsprog syrlig. Det er netop derfor, at likøren skal være sød.

God fornøjelse med brombærlikøren og instruktionsvideoen.


Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar