mandag den 23. september 2013

Vi er med i aften

-bliv inspireret

Så er det i aften, at min mor og jeg er medvirkende i TV programmet "jagten på det grønne guld" på TV2fri kl. 21.15.
Jeg kan ikke afsløre så meget, men jeg synes alle deltagerne er ret interessante og har nogle velsmagende delikatesser, som jeg skal afprøve i mit køkken før eller siden.
Hvis du er en nysgerrig sjæl, som mig så sæt dig foran skærmen og blev inspireret i aften. Det kan være der er noget, som tiltaler dig.
Min mor og jegs katte Freud og Sofie er også en del med i aften, de blev i hvert fald filmet en del. Kattene var vilde med TV-holdet.
Jeg laver en frugtsennep med hindbær, som kommer fra new Orleans læs mere her: http://tvtid.tv2.dk/tv-guiden#
Min veninde Berit sendte mig et foto af frugtsennepen fra New Orleans, da hun var en tur derovre. Frugtsennep er et overset tilbehør, det kan let peppe mange hverdags retter op. Se opskriften her: http://www.madoghave.blogspot.gr/2013/07/eva-andrea-frugtsennep.html
.
God fornøjelse med inspirationen.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar