mandag den 11. juli 2011

Toscansk køkken forsøgsuge

Stem på det toscanskemadforsøg!

Sidste uge helligede jeg tomater og oste. Det var underholdende at lave madlavning efter et tema. Så i denne uge har jeg besluttet mig for at have endnu et tema. Temaet er faktisk blevet til et forsøg. Jeg synes det skulle være et forsøg som ville give simpel, billig og delikat mad, hvor jeg kunne bruge min køkkenhaves lækkerier.

Mit valg blev det toscanske køkken. Der er skrevet kogebøger i spandevis om kun det toscanske køkken, så man skulle mene, at det må være et fremragende køkken. Men er det nu også det? Kogebøgerne påstår at netop dette køkken består af simpel, billig og delikat mad, hvor de hjemmedyrkede ingredienser er vigtige. I denne uge skal der spiselige beviser på bordet. For det skal bevises, at det toscanske køkken fortjener alle sine tætskrevne og rosende kogebøger.

I slutningen af ugen skal det evalueres, om hvorvidt det toscanske køkken fortjener al den omtale, ros og alle sine kogebøger. Jeg vil gerne høre fra dig og hvad du mener, så efterlad en kommentar og stem ja eller nej til evalueringen af det toscanskemadforsøg!

God fornøjelse med det spiselige forsøg.

Eva-Andrea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar